کار و کسب آنلاین و بازاریابی در فضای دیجیتال

  • ۰
  • ۰
بهینه سازی موتورهای جستجو ( سئو ) و بازاریابی محتوا، دو ابزار مهم و در دسترس بازاریابان نوین می باشند. سئو محتوا می تواند به برند و کسب و کار شما کمک کند تا یک سطح بالاتر بیاید. اگر شما می خواهید بهترین نتایج را از دیجیتال مارکتینگ بگیرید، باید تمامی استراتژی های بازاریابی خود، از جمله بازاریابی سئو  و محتوا را یکپارچه کنید و سئو محتوا بسازید تا هر یک بر مزایای دیگری بیافزایند و به کسب و کار شما رونق بخشند. به همین منظور با ترکیب این دو استراتژی، یک استراتژی بزرگتر به اسم سئو محتوا خواهید داشت که در دل خود بازاریابی محتوا و سئو را گنجانده است تا مزایای هر یک از این دو را وارد کسب و کار شما کند.

متاوب در این مطلب، کمی درباره بازاریابی محتوا، سئو و چگونگی ترکیب این دو برای موفقیت برند شما را توضیح می دهد. سپس استراتژی بازاریابی سئو محتوا را با جزئیات بیشتر بررسی می کند.

بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو، فرایند آوردن ترافیک رایگان از موتورهای جستجو به وبسایت می باشد. تمامی موتورهای جستجو مثل گوگل و بینگ، نتایج جستجو را در صفحات پشت سر هم فهرست می کنند. کاربر با جستجو کلیدواژه یا عبارت موردنظر در بخش جستجو، به صفحات حاصل از نتیجه جستجو در موتورهای جستجو هدایت می شود و می تواند نتایج جستجو را مشاهده کند. نتایج موتورهای جستجو بر اساس مرتبط بودن کلیدواژه های محتوای سایت ها به کلیدواژه یا عبارت جستجو شده توسط، الویت بندی شده و لیست می شوند.

سئو محتوا

یکی از اهداف تجاری امروزه دست یابی به رتبه سایت بالا در موتورهای جستجو از طریق سئو و محتوای سئو شده می باشد. بدین وسیله شما از طریق موتورهای جستجو به تمامی مخاطبانی که کلیدواژه مشابه محتوای شما را جستجو می کنند، وصل می شوید. با تولید محتوا بر اساس سئو و سئوی محتوا برای موتورهای جستجو، برند شما می تواند به بهبود دید مردم از کسب و کارهای آنلاین کمک کند. بسیاری از مشتریان، فرآیند فروش را با جستجوی کلیدواژه یا عبارت موردنظر در موتورهای جستجو شروع می کنند. از طریق رتبه بندی سایت ها بر اساس کلیدواژه های استفاده شده، کاربران می توانند به برند شما بر حسب کلیدواژه مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

این مهم است که متاوب به شما یادآوری کند که موتورهای جستجو فقط سئو محتوا سایت شما را نمی سنجند. تعدادی فاکتورهای داخل صفحه و بیرون صفحه وجود دارند که بر امتیاز سئو سایت شما تاثیر می گذارند. از این عوامل می توان طراحی، معماری سایت و کیفیت لینک های داخلی به صفحات دیگر سایت را نام برد.

یکی از عناصر مهم سئو در بازاریابی اینترنتی ، جستجوی کلیدواژه ها می باشد. کسب و کار شما باید درباره کلیدواژه هایی به تولید محتوای سئو شده بپردازد که مخاطبان هدف شما به دنبال  آن کلیدواژه ها در موتورهای جستجو می گردند. با تولید محتوا درباره این موضوعات، موتورهای جستجو می توانند امتیاز سایت شما را درباره این کلیدواژه ها محاسبه کنند.

برای تحقیقات درباره کلیدواژه و عبارات مهم کسب و کار خود باید به دنبال کلیدواژه های دقیق و واضح بگردید. انتخاب همین کلیدواژه ها اگر درست انجام نشود، اصلا به هدف سئو نخواهید رسید. بنابراین انتخاب کلیدواژه و عبارت، جایگاه شما را در عرصه رقابت مشخص می کند. همانطور که می دانید، قرار گرفتن یک سایت در صفحات اول موتور جستجوی گوگل اصلا آسان نمی باشد. سئو محتوا، فرآیندی زمانبر است. شما می توانید با انتخاب کلیدواژه های پرطرفدار، به مرور زمان رتبه سایت خود را ارتقا دهید تا ترافیک معقولی داشته باشید. متاوب به شما تضمین نمی دهد که ترافیک سایت شما مشابه سایت های رتبه برتر باشد اما ترافیک سایت شما بیشتر از حالت قبلی وبسایت شما خواهد بود.

  • ۹۷/۰۳/۲۱
  • الی حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی